Nikt mnie nie zna. Dramaty Cykle czytań oraz konferencje naukowe poświęcone odczytytwaniom na nowo klasyki polskiej. Nikt mnie nie zna | Fredro Nikt mnie nie zna. Dramaty Oświeconych | Seminarium Nikt mnie nie zna. Dramaty Oświeconych | Czytania Nikt mnie nie zna. Wyspiański Scena niepodległych kobiet Activities Dokumentowanie teatru Patronka Pracowni Dokumentacji Teatru Bazy danych Projekty badawcze Galeria IT Pedagogika teatru Lato w teatrze Lato w teatrze – “Jak przestałem być idealny” Lato w teatrze – “Jak wytresować dziewczynkę?” Lato w teatrze – “Piotruś Pan” Lato w teatrze – “Pippi Pończoszanka” Teatroteka Szkolna Pedagogika Teatru – studia podyplomowe Konkurs im. Jana Dormana Publikacje WST x 40 + Warszawskie Spotkania Teatralne 1965-2021 “Szara strefa awangardy” Ewy Guderian-Czaplińskiej „Teatr w pandemii” “Krypta Gustawa” Zbigniewa Majchrowskiego Polska awangarda teatralna 1919–1939. Antologia “Łeś Kurbas. Pisma teatralne” | Odzyskana Awangarda “Legenda Grzegorzewskiego”. Ewa Bułhak Reclaimed Avant-garde: Space and Stages of Avant-garde Theatre in Central-Eastern Europe Awangarda teatralna w Europie Środkowo-Wschodniej. Wybór tekstów źródłowych Bartek Warzecha / Przedstawienia Artystki i artyści teatru w czasie COVID-19. „Dopóki jawi się przede mną premiera, będę walczyć”. Raport z badań Obecność teatrów w przestrzeni online w trakcie pandemii W poszukiwaniu strategii. Działania instytucji teatralnych w czasie pandemii Wystawianie W labiryncie przestrzeni i obrazów Od dekoracji do konstrukcji Antonina Grzegorzewska | La Pasionaria Amanita Muskaria | Ciemna Woda Konkursy Ogólnopolski Konkurs na Wystawienie Polskiej Sztuki Współczesnej Konkurs Fotografii Teatralnej Konkurs Fotografii Teatralnej – VIII edycja Konkurs Fotografii Teatralnej – VII edycja Konkurs Fotografii Teatralnej – VI edycja Konkurs Fotografii Teatralnej – V edycja Konkurs Fotografii Teatralnej – IV edycja Konkurs Fotografii Teatralnej – III edycja Konkurs Fotografii Teatralnej – II edycja Konkurs Fotografii Teatralnej – I edycja Konkurs – Najlepsza praca magisterska Konkurs na najlepszą mgr | 2021/2022 Konkurs na najlepszą mgr | 2020/2021 Konkurs na najlepszą mgr | 2019/2020 Konkurs na najlepszą mgr | 2018/2019 Konkurs na najlepszą mgr | 2017/2018 Konkurs na najlepszą mgr | 2016/2017 Konkurs na najlepszą mgr | 2015/2016 Konkurs na najlepszą mgr | 2014/2015 Konkurs na najlepszą mgr | 2013/2014 Konkurs na Inscenizację Dawnych Dzieł Literatury Polskiej “Klasyka Żywa” VIII Konkurs „Klasyka Żywa” VII Konkurs “Klasyka Żywa” VI Konkurs “Klasyka Żywa” V Konkurs “Klasyka Żywa” IV Konkurs “Klasyka Żywa” III Konkurs “Klasyka Żywa” II Konkurs “Klasyka Żywa” I Konkurs “Klasyka Żywa” DIG IT: nowy konkurs Instytutu Teatralnego dla działań online Konkurs Wydawniczy Instytutu Teatralnego Projekty i Programy Для України АРТ-РЕЗИДЕНЦІЇ ТЕАТРАЛЬНОГО ІНСТИТУТУ УКРАЇНА – БІЛОРУСЬ InfoPoint UA | Інформаційний пункт для людей театру з України Rezydencje artystyczne Instytutu Teatralnego | Ukraina-Białoruś Mono w Instytucie DRAMATOPISANIE DRAMATOPISANIE | III edycja DRAMATOPISANIE | II edycja DRAMATOPISANIE | I edycja Romantyzm. Od-czytywanie PRL: teatr studencki i inny TEATR POLSKA OFF Polska Piękni Czterdziestoletni Książka w teatrze Nie-Boskie komedie | Cykl czytań scenicznych NOWY CYRK | inauguracja cyklu Rezydencje artystyczne. Białoruś Od-czytywanie Norwida. Dramaty Przestrzenie Sztuki NOWE FORMY ISTNIENIA. Jak zmieniał się teatr w pandemii? Klasyka w powieści graficznej I znów prolog? Program „DYBUK na stulecie”. Rocznica prapremiery dramatu Szymona An-skiego CYRK: GENEALOGIE, IMAGINARIA, TRANSLACJE. Międzynarodowa Konferencja Naukowa Performanse plastyczne Władysława Hasiora “Dzieje się obok” | Przegląd współczesnego słowackiego teatru C I A Ł O P R Z E S T R Z E Ń I T TEATROTEKA Teatr staropolski. Re:konstrukcje Program “Placówka” Placówka – finaliści i laureaci 33. Kongres SIBMAS Odzyskana Awangarda Publikacje z serii Odzyskana Awangarda Platforma badawcza Odzyskana Awangarda Nówka Sztuka Spacerownik Teatralny Dotknij teatru Wystawy w Google Art&Culture Praskie Quadriennale Post-Apocalypsis | PQ 2015 PQ 2019 Aporia. Miasto jest miastem | PQ2019 EMERGENCE | PQ2019 Nowa Wiadomość | PQ2019 SharedSpace: Music Weather Politics Demokracja. Przedstawienia – po roku 1989 Desant UA! Pierwszy przegląd teatrów ukraińskich 1968/PRL/TEATR – konferencja naukowa o teatrze po 1968 Egoiści. Kultura Zrzuty i trzecia droga w kulturze polskiej lat 80. European Route of Historic Theatres 25/250 Spektakle TeatruTV Filozofie teatru Grupa Robocza Mnemonium i zagadka Szekspira | Jerzy Juk-Kowarski Moja historia – cykl rozmów z artystami teatru NEKROPERFORMANS. Kulturowa rekonstrukcja teatru Wielkiej Wojny Nikt mnie nie zna. Dramaty Nikt mnie nie zna | Fredro Nikt mnie nie zna. Dramaty Oświeconych | Czytania Nikt mnie nie zna. Dramaty Oświeconych | Seminarium Nikt mnie nie zna. Wyspiański Nowe historie. Raszewski dzisiaj czytany Nowy teatr białoruski Partycypacje, emancypacje, transformacje. Teatr intelektualnej wspólnoty Performanse i przedstawienia wolności w kulturze współczesnej Reducie na stulecie Scena niepodległych kobiet Świat czyta Kochanowskiego | WAW-NY-LA-LDN-MAD-ATH Szkoła Konstruktorów Lalkowych Teatr publiczny. Przedstawienia Teatr publiczny. Przedstawienia | Wiek XIX Archiwalne Mały Instytut Teatralny Teatralny Plac Zabaw Jana Dormana Twórcy i niepełnosprawność | cykl spotkań Ruch w Instytucie Ruch w Instytucie 2017 Ruch w Instytucie 2017/2018 Ruch w Instytucie 2018/2019 Ruch w Instytucie 2019 Współpraca z zagranicą Platforma badawcza TACE – Theatre Architecture in Central Europe Nikt mnie nie zna | Fredro Cykl czytań scenicznych utworów Aleksandra Fredry realizowany od listopada 2014 do czerwca 2015. Nikt mnie nie zna. Dramaty Oświeconych | Czytania Czytania sceniczne poświęcone tekstom Franciszka Karpińskiego, Franciszka Bohomolca i Józefa Wybickiego. Nikt mnie nie zna. Dramaty Oświeconych | Seminarium Druga edycja projektu NIKT MNIE NIE ZNA poświęcona dramatom polskiego Oświecenia (2–3 grudnia 2014). Nikt mnie nie zna. Wyspiański Czytania sceniczne poświęcone tekstom Stanisława Wyspiańskiego. Related Nikt mnie nie zna. Dramaty Oświeconych | Seminarium Druga edycja projektu NIKT MNIE NIE ZNA poświęcona dramatom polskiego Oświecenia (2–3 grudnia 2014). Nikt mnie nie zna. Dramaty Oświeconych | Czytania Czytania sceniczne poświęcone tekstom Franciszka Karpińskiego, Franciszka Bohomolca i Józefa Wybickiego. Nikt mnie nie zna. Wyspiański Czytania sceniczne poświęcone tekstom Stanisława Wyspiańskiego. Scena niepodległych kobiet Cykl czytań scenicznych, przygotowanych przez reżyserki młodego pokolenia, kobiecych tekstów zamieszczonych w antologii "Rodzaju żeńskiego". Nikt mnie nie zna | Fredro Cykl czytań scenicznych utworów Aleksandra Fredry realizowany od listopada 2014 do czerwca 2015.